søndag den 23. september 2012

Statue

Wordless Wednesday
The world in black and white


6 kommentarer:

  1. Undskyld dette sene svar. Jeg har haft så meget at lave i denne uge ;( Jeg siger tusinde gange mange tak for dit smukke bidrag til O.O. (Ordløs) og håber at du kikker ind senere i dag for det nye tema.

    Kram
    Mariane

    SvarSlet
  2. Hi Gitte, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    SvarSlet
  3. Wow - Det ER VEL NOK flot !!! .. Hvor har du fundet den fyr henne??... jeg er benovet over den lys og skygge virkning du har i dit billede - det er kun en sand kunstner der laver denne slags billeder :)

    SvarSlet
  4. Hello,
    Very nice shot of this statue. Nice to see this in black and white. It gives it all more ancient. Well done!!

    Many greetings,
    Marco

    SvarSlet
  5. Heisann, du blogger kanskje ikke lenger, men kan dette være en anledning til å starte igjen?
    Jeg ønsker å skape mer liv i Blogger´s Sunday Walk. De siste gangene har jeg gått "alene" - så nå inviterer jeg til ny giv i 2017, og håper på at mange tar seg en tur ut og dokumenterer det som skjer fire søndager i året.
    Ha riktig go´hælj ;:OD)
    Se: http://viltogvakkert.blogspot.no/2016/12/bloggers-sunday-walk-2017.html

    SvarSlet