søndag den 5. februar 2012

Congratulation

Look here for more b/w pictures

10 kommentarer:

  1. .........to you with a nice B / W shot :-)

    SvarSlet
  2. fint, og fristende bilde! jeg får i alle fall veldig lyst på kake når jeg ser dette.. og sommer, så man kan sitte ute og nyte den! :) og takk for koselig kommentar på mitt bilde :)

    SvarSlet
  3. Ser godt ut, fint bilde! :)

    SvarSlet
  4. Mmmm kake og drikke :) Jatakk ;)

    SvarSlet
  5. Til hvem? Deg. Så henger jeg meg på.
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlet
  6. Fikk lyst til å slå meg ned å dele et glass:)

    SvarSlet
  7. Et stykke lækkert kage kan man altid fortære...og i disse kolde tider skal man jo rigtig have lidt til energidepoterne ;-D Tusind tak for jeres kommentarer ;-)

    SvarSlet
  8. Stilig svart/hvitt bilde :0) Er det din dag kanskje :0) ? Flott bilde :0) Ha en riktig God Helg ! :=)

    SvarSlet
  9. Oj så gott det ser ut - blir litet sugen nu inte bra så här sent på kvällen!

    SvarSlet