onsdag den 18. januar 2012

At station

Canon IXUS 

4 kommentarer:

  1. Fin B/W blog, og fine billeder, er de taget B/W eller konverteret?...Bare nysgerrig..;-D Glæder mig til at se flere billeder...

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Annemarie ;-) Jeg vil benytte dit eksempel og skrive classic på dem som er konverteret...ved ikke om det er en international betegnelse, men hvad skal jeg ellers skrive? Jeg har prøvet at tage et i totalt mørke d.d....men da jeg ikke kender mit kamera godt nok endnu, er det ikke så nemt ;-D
      Indtil nu vil jeg nok sige, at de konverterede er de flotteste. Dejligt at du vil følge med. En god aften til dig...KNUS

      Slet
  2. Gitte: På mit kamera Samsung WB700 er classic lig med monochrome=sort/hvid.Hvis jeg konventerer så skriver jeg det nedenunder, men jeg tager de fleste i sort/hvid..Jeg tror lige jeg retter på de billeder jeg skrevet classic...Og der er ikke noget galt i at konvertere, det tror jeg mange gør, jeg er bare så sær at jeg tager farve for sig og sort/hvid for sig...;-D Men jeg glæder mig til at se flere billeder..Du kan altid gøre billedet lidt lysere, jeg har picassa som fotoalbum og der er nogle simple redigeringer...Jeg har hverken photoshop eller lightroom, jeg kan bedst lide at billedet er ok fra starten, og ikke fikset i et eller andet program...Jeg er lidt sær hvad det angår med mine egne billeder, men kan da godt se at man kan lave nogle flotte og sjove billeder i billedprogrammerne...God fredag håber ikke det var for lang en smøre...;-D

    SvarSlet
  3. Tusind tak for dit svar. Jeg har også indtryk af, at mange konverterer deres billeder, men kan godt forstå hvad du mener ;-D Mine billeder skal også helst være så ok som muligt fra start ellers bliver de slettet. Må indrømme at jeg stadig har meget at lære i denne b/w verden, men at det er super spændende. Tak for tips...KNUS til dig

    SvarSlet